ContactResurse UmaneHarta SiteEnglish
Search
PERSOANE FIZICE
 
PERSOANE JURIDICE
 
INTERMEDIARI
 
CEAOnline
 
 
DESPRE NOI
 
RETEA
 
 Certificare ISO 
 

Credit Europe Asigurari este certificata SR EN ISO 9001 incepand cu Iunie 2015


    Urmare a procesului de auditare desfasurat de catre TUV AUSTRIA CERT GMBH, Credit Europe Asigurari (CEA) a fost certificata conform standardului de calitate SR EN ISO 9001:2008. Prin implementarea certificarii SR EN ISO 9001, CEA continua sa isi indeplineasca obiectivele ce constau in:

  • furnizarea de produse si servicii competitive menite sa vina in intampinarea nevoilor tuturor partilor interesate, prin cresterea satisfactiei acestora si castigarea increderii lor,
  • optimizarea proceselor de munca prin organizarea eficienta a activitatilor in cadrul departamentelor CEA avand ca scop reducerea costurilor si imbunatatirea continua a performantei generale,
  • stabilirea relatiilor durabile, transparente si reciproc avantajoase cu clientii si colaboratorii CEA,
  • prevenirea aparitiei neconformitatilor legate de reglementarile in vigoare in domeniul asigurarilor,
  • cresterea cotei de piata si diversificarea portofoliului CEA in vederea indeplinirii obiectivelor de profitabilitate ale companiei,
  • adaptarea activa si sistematica la modificarile conditiilor pietei asigurarilor.

  • Credit Europe Asigurari este autorizata sa desfasoare activitati de asigurari generale in Romania incepand cu data de 9 iulie 2007 si reprezinta o investitie direct a grupului financiar olandez Credit Europe Group N.V. si a concernului Fiba Group, prezent in 12 tari (10 din Europa si 2 din Asia), prin intemediul a aproximativ 15.000 de angajati si 82 de companii, cumuland un capital social de peste 3 miliarde USD si active de peste 19 miliarde USD.

 
 
 
 
Zona de Interes
Follow CEAsigurari on Twitter
CURS VALUTAR - 21.07.2017
(Sursa BNR)
CHF4.1434 
EUR4.5654 
USD3.9685 
>>>>>>>
CONTACT

Centrala Telefonica:
+40 21.408.04.00

Motive sa lucrati cu noi
  • Creativitatea
  • Satisfacerea clientilor
  • Transparenta si responsabilitatea
  • Utilizarea celor mai bune practici