ContactResurse UmaneHarta SiteEnglish
Search
PERSOANE FIZICE
 
PERSOANE JURIDICE
 
INTERMEDIARI
 
CEAOnline
 
 
DESPRE NOI
 
RETEA
Casco
CARDAVANTAJ
Accidente Persoane
Locuinte
Asistenta Medicala de Urgenta
 
 Daune 
 
Formular de instiintare daune

Pentru a semnala o dauna a bunului asigurat, produsa in urma unui eveniment va rugam sa completati formularul din pagina urmatoare.

Completeaza Formular

Accidente persoane

Etape pe care trebuie sa le urmati in vederea deschiderii si solutionarii unui dosar de daune pentru asigurarea de accidente persoane

Etapa 1 - Notificarea daunei

Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta reprezentantii companiei, prin intermediul numarului de telefon 021 408 04 05.

Notificarile se vor transmite in maxim 30 zile de la producerea evenimentului.

Etapa 2 - Documente minime necesare in vederea deschiderii si solutionarii dosarului de daune

In caz de producere a unui risc asigurat, sunt necesare urmatoarele documente:

  1. procesul verbal de constatare a accidentului suferit, eliberat de organul autorizat de investigare sau cercetare (politie, pompieri, organe de cercetare a accidentelor de munca etc.) sau adeverinta medicala eliberata de organul medical care a dat primul ajutor ori, daca este cazul, declaratia scrisa a asiguratului, probata cu martori sau alte documente justificative
  2. adeverinta de salariat, in cazul asigurarilor incheiate de catre agentii economici pentru angajatii proprii
  3. pentru accidente soldate cu vatamari corporale, care conduc la invaliditate permanenta:
    • actul de identitate
    • actul medical care atesta gradul de invaliditate permanenta post-traumatica
    • documentele medicale privind tratamentele efectuate
    • retete, chitante fiscale, note de plata (originale) privind cheltuieli cu medicamente si tratament
  4. pentru accidente soldate cu decesul asiguratului:
    • certificatul de deces (original si copie)
    • actul de identitate al beneficiarului (desemnat sau mostenitor)
    • certificatul de mostenitor (original si copie), daca in polita nu a fost desemnat beneficiarul.

Pentru celelalte riscuri asigurate se vor solicita documente medicale specifice (ex. biletul de iesire din spital sau alt document din care sa rezulte diagnosticul, perioada de spitalizare si unitatea medicala in care a fost spitalizat asiguratul, certificatul de concediu medical in original, documente medicale din care sa rezulte cauza interventiei chirurgicale si procedeul (procedurile) aplicat precum si data si unitatea medicala unde a fost efectuata interventia chirurgicala, confirmarea scrisa a medicului specialist prin care se autentifica existenta, tipul si natura interventiei chirurgicale).

De asemenea, Credit Europe Asigurari are dreptul sa solicite fisa medicala a persoanei asigurate.

IMPORTANT - Credit Europe Asigurari isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente in cazul in care acestea vor fi necesare pentru solutionarea dosarului.

Etapa 3 - Depunerea documentelor la Credit Europe Asigurari

Toate documentele, trebuie sa le depuneti in cel mai scurt timp la Credit Europe Asigurari (personal, prin curier sau prin posta).

In cazul in care sunteti angajat al unei societati si polita de asigurare este o polita de grup, trebuie sa va adresati conducerii societatii, pentru ca, in acest caz, fluxul de documente este centralizat.

In cazul in care ati finalizat lista documentelor necesare, trebuie sa le transmiteti in cel mai scurt timp la Credit Europe Asigurari.

Dupa analiza tuturor documentelor de catre medicii Credit Europe Asigurari, se va efectua calculul indemnizatiei de platit si in maxim 30 de zile de la data finalizarii dosarului, se va efectua plata in contul asiguratului sau beneficiarului

Locuinte si bunuri casnice

Etape pe care trebuie sa le urmati in vederea deschiderii si solutionarii unui dosar de daune pentru asigurarea de locuinte si bunuri casnice

Etapa 1 - Instiintarea autoritatilor

Imediat ce este posibil dupa producerea evenimentului:

  • in caz de incendiu, explozie - pompierii
  • in caz de furt - politia
  • sau alte organe de cercetare, cele mai apropiate, cerand acestora intocmirea de acte cu privire la cauzele si imprejurarile producerii evenimentului asigurat.

IMPORTANT Asiguratul va lua toate masurile care se impun pentru limitarea pagubelor.

Etapa 2 - Notificarea daunelor

Va aviza in scris Credit Europe Asigurari, in termen de 5 zile lucratoare, iar in cazul furtului sau incendiului in maxim 24 ore, despre producerea evenimentului, imprejurarile in care acesta a intervenit (in avizare se vor arata locul, data, ora, cauzele si imprejurarile producerii evenimentului, locul unde se afla bunurile avariate sau distruse). Va pastra partile afectate ca sa poata fi puse la dispozitia reprezentantilor asiguratorului.

Deschiderea unui dosar de daune in Bucuresti si Iasi:

Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta reprezentantii companiei, prin intermediul numarului de telefon 021 408 04 05.

Deschiderea unui dosar de daune in alte orase:

Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta call-center-ul specializat, prin intermediul numerelor de telefon 0756.59.59.59 (Orange) sau 021.659.59.59 (Romtelecom), pentru stabilirea etapelor aferente deschiderii dosarului.

In caz de producere a unui risc asigurat, sunt necesare urmatoarele informatii:

  • numarul politei de asigurare
  • data producerii evenimentului
  • detalii in legatura cu cele intamplate
  • o estimare asupra marimii daunei
  • adresa locatiei in care a survenit evenimentul

Etapa 3 - Constatatea daunei si solutionarea dosarului

Inspectorul Credit Europe Asigurari, va va contacta si se va deplasa la locatia asigurata, la data si ora stabilite de comun acord, unde va efectua constatarea. Se va intocmi un proces verbal si vor fi efectuate fotografii ale zonelor / bunurilor afectate de eveniment.

Documentele necesare pentru solutionarea dosarului va vor fi comunicate de catre inspectorul de daune, la momentul constatarii.

Autovehicule - avarii si furt

Etape pe care trebuie sa le urmati pentru deschiderea si solutionarea unui dosar de daune auto (Casco)

Etapa 1:

Completarea constatului amiabil (care trebuie sa fie completat, fara stersaturi si corecturi, de catre soferii implicati in accidente rutiere care se soldeaza exclusiv cu avarierea autovehiculelor conduse) sau solicitarea de emitere a documentului de introducere in reparatie a autovehiculului (eliberat asiguratului care solicita o despagubire in baza unui eveniment in urma caruia a fost avariat exclusiv autovehiculul asigurat Casco) de catre companie; daca se impune, anuntarea organelor abilitate (politie, pompieri, etc.) cu privire la eveniment (ATENTIE: daca din eveniment au rezultat victime nu modificati pozitia vehiculului si nu parasiti locul accidentului fara incuviintarea politiei)

IMPORTANT luati masurile necesare ca autovehiculul sa nu sufere si alte avarii (verificati in urma accidentului ca autovehiculul sa nu prezinte scurgeri de lichide, scurtcircuite, avertizari de avarii pe tabloul de bord etc.)

Obtinerea actelor oficiale din partea organelor abilitate: proces verbal / autorizatie reparatie (daca este cazul).

Etapa 2:

Societatea trebuie sa fie avizata in scris despre producerea evenimentului in termen de 3 zile lucratoare de la producerea sa, iar in cazul furtului in maxim 24 ore de la constatarea acestuia la fax: 021 408 04 49.

Dupa obtinerea actelor mentionate mai sus, inclusiv cele emise de organele abilitate (daca este cazul), trebuie se va prezentati la unul din punctele de constatare daune Credit Europe Asigurari.

Deschiderea unui dosar de daune in Bucuresti si Iasi:

Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta reprezentantii companiei, prin intermediul numarului de telefon 021 408 04 05.

Deschiderea unui dosar de daune in alte orase:

Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta call-center-ul specializat, prin intermediul numerelor de telefon 0756.59.59.59 (Orange) sau 021.659.59.59 (Romtelecom), pentru stabilirea etapelor aferente deschiderii dosarului.

La constatare aveti nevoie de urmatoarele acte, in original si copie:

  • constatul amiabil si/sau procesul verbal de la organele abilitate ? originalul ramanand la companie;
  • autorizatia de reparatie, daca este cazul;
  • talonul (certificatul de inmatriculare);
  • delegatia/procura notariala (in cazul autovehiculelor detinute de persoane juridice, precum si in cazul in care se prezinta la constatare alta persoane decat proprietarul autovehiculului, persoana fizica);
  • buletinul/cartea de identitate a soferului/proprietarului;
  • permisul de conducere al soferului;
  • copia politei RCA a vinovatului (in cazul in care vinovat de producerea accidentului este o terta persoana)

In toate cazurile se va prezenta la constatare soferul care a fost implicat in eveniment si care a declarat evenimentul la organele abilitate!

Etapa 3:

Dupa deschiderea dosarului de dauna, inspectorul de dauna va va indruma catre un service corespunzator marcii masinii dumneavoastra (caz in care plata reparatiei se va face prin virament bancar de catre Credit Europe Asigurari in favoarea service-ului recomandat la care s-a facut reparatia Autovehiculul va fi ridicat doar cu acordul societatii)

In cazul in care la demontare se vor constata si alte avarii ce se datoreaza evenimentului asigurat, aveti obligatia sa instiintati de indata societatea pentru a se intocmi un proces suplimentar de constatare a daunelor.

De asemenea reparatia se poate efectua la un service ales de dumneavoastra, caz in care societatea va efectua decontarea catre dumneavoastra pe baza documentelor (facturi, devize, chitante, copie OP) in original, prin virament in maxim 15 zile lucratoare.

In cazul in care ati finalizat lista documentelor necesare, trebuie sa le transmiteti in cel mai scurt timp la reprezentantul Credit Europe Asigurari care a deschis dosarul de dauna.

Planul de securitate CardAvantaj

Etape pe care trebuie sa le urmati in vederea deschiderii si solutionarii unui dosar de daune aferent planului de securitate:

Etapa 1 - Notificarea daunei

Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta reprezentantii companiei, prin intermediul numarului de telefon 021 408 04 05.

Notificarile se vor transmite in maxim 30 zile de la producerea evenimentului.

Etapa 2 - Documente minime necesare in vederea deschiderii si solutionarii dosarului de daune

In caz de producere a unui risc asigurat, sunt necesare urmatoarele documente:

  • procesul verbal de constatare a accidentului suferit, eliberat de organul autorizat de investigare sau cercetare (politie, pompieri, organe de cercetare a accidentelor de munca etc.) sau adeverinta medicala eliberata de organul medical care a dat primul ajutor ori, daca este cazul, declaratia scrisa a asiguratului, probata cu martori sau alte documente justificative
  • adeverinta de salariat, in cazul asigurarilor incheiate de catre agentii economici pentru angajatii proprii
  • pentru accidente soldate cu vatamari corporale, care conduc la invaliditate permanenta:
    • actul de identitate
    • actul medical care atesta gradul de invaliditate permanenta post-traumatica
    • documentele medicale privind tratamentele efectuate
    • retete, chitante fiscale, note de plata (originale) privind cheltuieli cu medicamente si tratament pentru accidente soldate cu decesul asiguratului:
    • certificatul de deces (original si copie)
    • actul de identitate al beneficiarului (desemnat sau mostenitor)
    • certificatul de mostenitor (original si copie), daca in polita nu a fost desemnat beneficiarul.

Pentru celelalte riscuri asigurate se vor solicita documente medicale specifice (ex. biletul de iesire din spital sau alt document din care sa rezulte diagnosticul, perioada de spitalizare si unitatea medicala in care a fost spitalizat asiguratul, certificatul de concediu medical in original, documente medicale din care sa rezulte cauza interventiei chirurgicale si procedeul (procedurile) aplicat precum si data si unitatea medicala unde a fost efectuata interventia chirurgicala, confirmarea scrisa a medicului specialist prin care se autentifica existenta, tipul si natura interventiei chirurgicale).

De asemenea, Credit Europe Asigurari are dreptul sa solicite fisa medicala a persoanei asigurate.

IMPORTANT- Credit Europe Asigurari isi rezerva dreptul de a solicita si alte documente in cazul in care acestea vor fi necesare pentru solutionarea dosarului.

Etapa 3 - Depunerea documentelor la Credit Europe Asigurari

Toate documentele, trebuie sa le depuneti in cel mai scurt timp la Credit Europe Asigurari (personal, prin curier sau prin posta).

In cazul in care sunteti angajat al unei societati si polita de asigurare este o polita de grup, trebuie sa va adresati conducerii societatii, pentru ca, in acest caz, fluxul de documente este centralizat.

In cazul in care ati finalizat lista documentelor necesare, trebuie sa le transmiteti in cel mai scurt timp la Credit Europe Asigurari.

Dupa analiza tuturor documentelor de catre medicii Credit Europe Asigurari, se va efectua calculul indemnizatiei de platit si in maxim 30 de zile de la data finalizarii dosarului, se va efectua plata in contul asiguratului sau beneficiarului.

Cladiri si continut - persoane juridice

Etape pe care trebuie sa le urmati in vederea deschiderii si solutionarii unui dosar de daune pentru asigurarea de cladiri si continut pentru persoane juridice

Etapa 1 - Instiintarea autoritatilor

Imediat ce este posibil dupa producerea evenimentului:

  • in caz de incendiu, explozie - pompierii
  • in caz de furt - politia
  • sau alte organe de cercetare, cele mai apropiate, cerand acestora intocmirea de acte cu privire la cauzele si imprejurarile producerii evenimentului asigurat.

IMPORTANT Asiguratul va lua toate masurile care se impun pentru limitarea pagubelor.

Etapa 2 - Notificarea daunelor

Va aviza in scris Credit Europe Asigurari, in termen de 5 zile lucratoare, iar in cazul furtului sau incendiului in maxim 24 ore, despre producerea evenimentului, imprejurarile in care acesta a intervenit (in avizare se vor arata locul, data, ora, cauzele si imprejurarile producerii evenimentului, locul unde se afla bunurile avariate sau distruse). Va pastra partile afectate ca sa poata fi puse la dispozitia reprezentantilor asiguratorului.

Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta reprezentantii companiei, prin intermediul numarului de telefon 021 408 04 05.

In caz de producere a unui risc asigurat, sunt necesare urmatoarele informatii:

  • numarul politei de asigurare
  • data producerii evenimentului
  • detalii in legatura cu cele intamplate
  • o estimare asupra marimii daunei
  • adresa locatiei in care a survenit evenimentul

Etapa 3 - Constatatea daunei si solutionarea dosarului

Inspectorul Credit Europe Asigurari, va va contacta si se va deplasa la locatia asigurata, la data si ora stabilite de comun acord, unde va efectua constatarea. Se va intocmi un proces verbal si vor fi efectuate fotografii ale zonelor / bunurilor afectate de eveniment.

Documentele necesare pentru solutionarea dosarului va vor fi comunicate de catre inspectorul de daune, la momentul constatarii.

Constructii-montaj

Etape pe care trebuie sa le urmati in vederea deschiderii si solutionarii unui dosar de daune pentru asigurarea de constructii - montaj

Etapa 1 - Instiintarea autoritatilor

Imediat ce este posibil dupa producerea evenimentului:

  • in caz de incendiu, explozie - pompierii
  • in caz de furt - politia
  • sau alte organe de cercetare, cele mai apropiate, cerand acestora intocmirea de acte cu privire la cauzele si imprejurarile producerii evenimentului asigurat.

IMPORTANT Asiguratul va lua toate masurile care se impun pentru limitarea pagubelor.

Etapa 2 - Notificarea daunelor

Va aviza in scris Credit Europe Asigurari, in termen de 5 zile lucratoare, iar in cazul furtului sau incendiului in maxim 24 ore, despre producerea evenimentului, imprejurarile in care acesta a intervenit (in avizare se vor arata locul, data, ora, cauzele si imprejurarile producerii evenimentului, locul unde se afla bunurile avariate sau distruse). Va pastra partile afectate ca sa poata fi puse la dispozitia reprezentantilor asiguratorului.

Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta reprezentantii companiei, prin intermediul numarului de telefon 021 408 04 05.

In caz de producere a unui risc asigurat, sunt necesare urmatoarele informatii:

  • numarul politei de asigurare
  • data producerii evenimentului
  • detalii in legatura cu cele intamplate
  • o estimare asupra marimii daunei
  • adresa locatiei in care a survenit evenimentul

Etapa 3 - Constatatea daunei si solutionarea dosarului

Inspectorul Credit Europe Asigurari, va va contacta si se va deplasa la locatia asigurata, la data si ora stabilite de comun acord, unde va efectua constatarea. Se va intocmi un proces verbal si vor fi efectuate fotografii ale zonelor / bunurilor afectate de eveniment.

Documentele necesare pentru solutionarea dosarului va vor fi comunicate de catre inspectorul de daune, la momentul constatarii.

Echipamente electronice

Etape pe care trebuie sa le urmati in vederea deschiderii si solutionarii unui dosar de daune pentru asigurarea de echipamente electronice

Etapa 1 - Instiintarea autoritatilor

Imediat ce este posibil dupa producerea evenimentului:

  • in caz de incendiu, explozie - pompierii
  • in caz de furt - politia
  • sau alte organe de cercetare, cele mai apropiate, cerand acestora intocmirea de acte cu privire la cauzele si imprejurarile producerii evenimentului asigurat.

IMPORTANT Asiguratul va lua toate masurile care se impun pentru limitarea pagubelor.

Etapa 2 - Notificarea daunelor

Va aviza in scris Credit Europe Asigurari, in termen de 5 zile lucratoare, iar in cazul furtului sau incendiului in maxim 24 ore, despre producerea evenimentului, imprejurarile in care acesta a intervenit (in avizare se vor arata locul, data, ora, cauzele si imprejurarile producerii evenimentului, locul unde se afla bunurile avariate sau distruse). Va pastra partile afectate ca sa poata fi puse la dispozitia reprezentantilor asiguratorului.

Imediat ce este posibil, dupa producerea evenimentului, asiguratul va notifica dauna in scris, prin e-mail (daune@ceasigurari.ro) si/sau fax (021.408.04.49) si va contacta reprezentantii companiei, prin intermediul numarului de telefon 021 408 04 05.

In caz de producere a unui risc asigurat, sunt necesare urmatoarele informatii:

  • numarul politei de asigurare
  • data producerii evenimentului
  • detalii in legatura cu cele intamplate
  • o estimare asupra marimii daunei
  • adresa locatiei in care a survenit evenimentul

Etapa 3 - Constatatea daunei si solutionarea dosarului

Inspectorul Credit Europe Asigurari, va va contacta si se va deplasa la locatia asigurata, la data si ora stabilite de comun acord, unde va efectua constatarea. Se va intocmi un proces verbal si vor fi efectuate fotografii ale zonelor / bunurilor afectate de eveniment.

Documentele necesare pentru solutionarea dosarului va vor fi comunicate de catre inspectorul de daune, la momentul constatarii

Constatul amiabil

Incepand cu data de 1 iulie 2009, pentru evenimentele in care au fost implicate doua vehicule din care au rezultat numai prejudicii materiale, avizarea societatilor din domeniul asigurarilor se poate face si in baza formularului Constatare amiabila de accident, prezentat mai jos; va rugam sa solicitati formularul, continand doua pagini autocopiative cu acceasi valoare juridica, de la societatea de asigurari care a emis polita de asigurare de raspundere civila auto pentru autovehiculul dumneavoastra.

Adobe Reader Descarca formular

 
 
 
 
Zona de Interes
Follow CEAsigurari on Twitter
CURS VALUTAR - 30.05.2016
(Sursa BNR)
>>>>>>>
CONTACT

Centrala Telefonica:
+40 21.408.04.00

Motive sa lucrati cu noi
  • Creativitatea
  • Satisfacerea clientilor
  • Transparenta si responsabilitatea
  • Utilizarea celor mai bune practici